Bij ons staat klanttevredenheid zeer hoog in het vaandel. Wij doen er dan ook alles aan om eventuele problemen of klachten zo goed en zo spoedig mogelijk op te lossen. Daarom kunt u op meerdere eenvoudige manieren met ons contact opnemen.
Het is ook mogelijk om een bericht te sturen naar [email protected].
Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen, gedurende openingstijden op: 0255 578 317
U bent ook van harte welkom in onze winkel aan de Lange Nieuwstraat 437 te IJmuiden, waar wij u graag te woord staan.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.